NFL-Talk Replacements Liga

  • Vielleicht sollten wir nächstes Jahr erst nach den Cuts draften. Klar ist es schwer in der kurzen Zeit einen gemeinsamen Termin zu finden, aber einen Versuch ist es ja wert.

  • Vor den Cuts fand ich an sich aber auch ganz lustig ;)
    5 Spieler von mir sind jetzt raus, wobei ich bei Jacob Hester und Kris Durham noch Hoffnung habe, das sie was neues finden.

    Formely known as "MaG". That´s all.

  • Vor den Cuts fand ich an sich aber auch ganz lustig ;)
    5 Spieler von mir sind jetzt raus, wobei ich bei Jacob Hester und Kris Durham noch Hoffnung habe, das sie was neues finden.

    Das hätte mir nicht passieren dürfen, ich habe schon 4 ohne Team gedrafted, glück gehabt. :smile2:
    Vor den Cuts zu draften bringt zusätzliche Spannung rein, letztendlich ist es mir aber egal.

    Madness
    Richtige Entscheidung finde ich.

  • Bei mir hat sich nun nach Stallworth noch Jamize Olawale (RB, Cowboys) und Jeremiah Johnson (RB, Broncos) aus den aktiven Rostern verabschiedet. Ab heute heißt es also:

    Put me in, coach!

    Thank you 62

  • Irgendwie eine fiese Liga - man ertappt sich ständig dabei, Verletzungen gestandener NFL-Spieler herbeizuwünschen. Ich hoffe, Roger Goodell sperrt uns nicht dafür. ;)

  • Irgendwie eine fiese Liga - man ertappt sich ständig dabei, Verletzungen gestandener NFL-Spieler herbeizuwünschen. Ich hoffe, Roger Goodell sperrt uns nicht dafür. ;)

    Sicherheitshalber sollten wir alles über die Liga in den geschützten Bereich des Forums verschieben. :mrgreen:

  • Irgendwie eine fiese Liga - man ertappt sich ständig dabei, Verletzungen gestandener NFL-Spieler herbeizuwünschen. Ich hoffe, Roger Goodell sperrt uns nicht dafür. ;)

    was glaubst du, warum ich die backups von rodgers und stafford verpflichtet habe. :mrgreen:

    Thank you 62

  • Ich würde übrigens (auch wenns noch lange hin ist) folgenden Modus fürs nächste Jahr vorschlagen ;)

    - Wechsel zu einer Engine, bei der der Commish Spieler von der Draft ausschließen kann
    - Draft relativ spät, nach den Cuts
    - Ausgeschlossen werden 256 Spieler, aufgeteilt nach:
    * 32 QB (1 pro Teams)
    * 64 RB (2 pro Team)
    * 96 WR (3 pro Team)
    * 64 TE (2 pro Team)
    - Aufnahme von Return-Punkten ins Scoring

    Einmal editiert, zuletzt von Dante LeRoi (6. September 2012 um 12:58)

  • - Wechsel zu einer Engine, bei der der Commish Spieler von der Draft ausschließen kann
    - Draft relativ spät, nach den Cuts

    Bis hierhin stimme ich voll zu. Bei den Spielern würde ich jedoch nicht ganz so schematisch vorgehen, denn je nach Team kann ein zweiter QB oder ein vierter WR durchaus zu wertvoll für diese Liga sein. Vielleicht sollte man ein Gesamtranking (z. B. Top300) mit einem Positionsranking kombinieren.

    Returnpunkte würde ich weiterhin draußen lassen, andernfalls müssten wir eine Regelung finden, die auch die Top-Returner von der Draft ausschließt.

  • Gedanken dazu :
    - Keine Punkte für Returns, dann wirds wieder komplex und geheim
    - Spät draften ist okay
    - Falls wir doch bei Yahoo bleiben : Man kann die Spieler ja sortieren, in dem man sie nach dem bisherigen Durchschnitts-Picks anzeigen lässt. Da hat dann Arian Foster 1.3, Ray Rice 1.5 und so weiter. Alle Spieler, die hier aufgeführt wären, wären dann ausgeschlossen. Das hatte für mich einen ganz "passenden" Eindruck gemacht, nach dem motto : "Alle die was taugen (und einigermassen oft gepickt werden), dürfen nicht mitspielen".

    Formely known as "MaG". That´s all.

  • returnpunkte würde ich nicht gut heißen, die würden das bild arg verzerren. und ich denke, dass espn der bessere engine für die liga ist. dass yahoo hier so schludert, hätte ich nicht gedacht.

    Thank you 62

  • Ok, ihr habt mich überzeugt bzgl. der Returnpunkte :D

    Was den Ausschluss der Spieler angeht: ich bin da weiterhin für eine schematische Vorgehensweise. Klar kann ein 4. WR eines Teams besser sein als der eines anderen, aber das ist in normalen Ligen ja auch so.
    Wenn man die Spieler wie von mir vorgeschlagen pro Team ausschließen würde, hätte man den Titel "Replacements" jedenfalls voll erfüllt. Aber gut, da beuge ich mich natürlich auch der Mehrheit ;)

  • Ich hoffe auf Korrekturen :smile2:

    Zitat

    Note: Week 1 stats may change if stat corrections are applied by Thursday, Sep 13

    New York Giants
    NFC Champion: 1986, 1990, 2000, 2007, 2011
    Superbowl: 1986, 1990, 2007, 2011

  • Aus dem Recap-Feature:

    Buffalo's Bills (1-0) 15.42
    Neckartal Dream Team (0-1) 15.20

    Buffalo's Bills got the third-highest score of the week from Brandon Gibson (11.10) and erased a 1.58-point deficit on Monday night to slip by Neckartal Dream Team 15.42 - 15.20. While both sides performed exceptionally well, Buffalo's Bills scored 63.2% more points than projected (9.45) to pick up the win. Neckartal Dream Team had two players rank highly this week. Kevin Boss scored 9.60 points while Domenik Hixon put up 5.50. Buffalo's Bills started 10 players with zero points while Neckartal Dream Team served up 11 goose eggs, meaning both teams could have scored more points. Buffalo's Bills starts off the campaign with a 1-0 record, good enough for third place. Neckartal Dream Team debuts at 0-1 and in sixth place.

    Buffalo's Bills Smooth Moves
    The 1.72 points by Matt Hasselbeck was the highest score among QBs in the league this week.
    With 11.10 points, Brandon Gibson had the third-highest score in the league this week.
    The 1.80 points scored by Vonta Leach was the sixth-highest score of any RB in the league this week.
    With 0.80 points, Jeff King ranked third in the league this week in scoring among TEs.
    Even with 10 starters scoring zero points, Buffalo's Bills was still able to win.

    Neckartal Dream Team Regret Tracker
    11 of the 14 starters scored zero points for Neckartal Dream Team.
    Neckartal Dream Team had the worst starter/bench scoring ratio in the league this week with 15.20 points from their starters and 0 total points left on the bench.

    What If
    Buffalo's Bills would have beaten six other teams besides Neckartal Dream Team this week.
    If Buffalo's Bills had scored 33.49 more points, they would have beaten all teams in the league this week.
    In addition to Buffalo's Bills, Neckartal Dream Team would have lost to just two other teams this week.
    If Neckartal Dream Team had scored 13.51 fewer points, they would have lost to all teams in the league this week.

    Game Notes
    Buffalo's Bills was not able to cover the 2.78-point spread in the win.
    The 0.22-point margin of victory was the smallest in the league this week.
    Buffalo's Bills won even though Neckartal Dream Team performed better against their scoring projection. Neckartal Dream Team beat their 6.67 projected points by 127.9%, while Buffalo's Bills outscored their 9.45-point projection by 63.2%.
    Buffalo's Bills got a combined 1.72 points from their QBs, the highest combined scoring output from the QB position for any team this week.
    With 9.60 points, Neckartal Dream Team got the highest combined scoring output from the TE position for any team this week.
    With 15.20 points, Neckartal Dream Team had the highest losing score in the league this week.
    Neckartal Dream Team lost, but Kevin Boss played well, scoring 9.60 points to rank fifth in the league in scoring.
    Domenik Hixon did what he could in the loss for Neckartal Dream Team. He scored 5.50 points, the 10th-highest score in the league this week.

    :mrgreen:

  • Geiles Feature ! :jeck:

    Hier weitere Höhepunkte :


    GT´s Sleeper Project got 6.10 points from Joique Bell and 4.00 from Curtis Brinkley to wallop QuarterMaGs Finest, 12.40 - 3.70. GT´s Sleeper Project piled up 74.9% more points than projected (7.09) while QuarterMaGs Finest fell just short of hitting their projections and scored 90.2% of their projected 4.10 points. QuarterMaGs Finest was led by Daryl Richardson with 2.00 points and Colin Kaepernick who scored 1.70. Both teams could have scored more points as GT´s Sleeper Project had nine starters turn in zero points and QuarterMaGs Finest had 12. GT´s Sleeper Project (1-0) starts the season in fourth place while QuarterMaGs Finest (0-1) opens in eighth place.

    GT´s Sleeper Project Smooth Moves

    Successfully gambled on Joique Bell, who scored 6.10 points against a projected 0.
    Curtis Brinkley had 4.00 points, the third-highest score among RBs in the league this week.
    James Casey had the seventh-highest score among RBs in the league this week with 1.70 points.
    Even with nine starters scoring zero points, GT´s Sleeper Project was still able to win.
    With only 4 of their 14 starters beating their projected points, GT´s Sleeper Project was still able to win.

    QuarterMaGs Finest Regret Tracker

    QuarterMaGs Finest lost despite having only 2 of their 14 starters score less than their projected points.
    QuarterMaGs Finest had 12 of their 14 starters score zero points.
    QuarterMaGs Finest had the worst starter/bench scoring ratio in the league this week with 3.70 points from their starters and 0 total points left on the bench.

    What If

    Besides QuarterMaGs Finest, GT´s Sleeper Project would have defeated four other teams this week.
    If GT´s Sleeper Project had scored 36.51 more points, they would have beaten all teams in the league this week.
    Besides GT´s Sleeper Project, QuarterMaGs Finest would have been defeated by six other teams this week.
    If QuarterMaGs Finest had scored 2.01 fewer points, they would have lost to all teams in the league this week.

    Game Notes

    GT´s Sleeper Project was able to cover the 2.99-point spread in the win.
    Two of the starters for GT´s Sleeper Project scored higher than the leading scorer for QuarterMaGs Finest.
    With 0 points, QuarterMaGs Finest got the lowest combined scoring output from the WR position for any team this week.
    With 0 points, GT´s Sleeper Project got the lowest combined scoring output from the QB position for any team this week.
    QuarterMaGs Finest scored 3.70 points, ranking them eighth in the league in scoring.
    Even in the loss, the 2.00 points scored by Daryl Richardson was the fourth-highest score of any RB in the league this week.
    In the loss, Colin Kaepernick had the second-highest QB score in the league this week with 1.70 points.
    In the loss, Rhett Ellison had the fourth-highest TE score in the league this week with 0 points.

    Formely known as "MaG". That´s all.

  • Hättet ihr mal einen Link zu der Liga um mal einen Blick drauf zu werfen?

    "Die wohlfeilste Art des Stolzes hingegen ist der Nationalstolz. Denn er verrät in dem damit Behafteten den Mangel an individuellen Eigenschaften, auf die er stolz sein könnte, indem er sonst nicht zu dem greifen würde, was er mit so vielen Millionen teilt ... Hieran erholt er sich und ist nun dankbarlich bereit, alle Fehler und Torheiten, die ihr eigen sind, mit Händen und Füßen zu verteidigen." - Arthur Schopenhauer

  • Sieht wohl so aus.

    "Die wohlfeilste Art des Stolzes hingegen ist der Nationalstolz. Denn er verrät in dem damit Behafteten den Mangel an individuellen Eigenschaften, auf die er stolz sein könnte, indem er sonst nicht zu dem greifen würde, was er mit so vielen Millionen teilt ... Hieran erholt er sich und ist nun dankbarlich bereit, alle Fehler und Torheiten, die ihr eigen sind, mit Händen und Füßen zu verteidigen." - Arthur Schopenhauer

  • 2:40 verloren :jeck:
    Immerhin hatte mein Gegner nicht Sanu von den Redskins. Ich hatte wieder das Gefühl, das diese Punkte gegen mich gehen würden ;)

    Formely known as "MaG". That´s all.